kwidzyn

Dodano: 22.12.20

Suzuki Motor Poland i Superliga z nową umową sponsorską

Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać najwyższą klasę rozgrywkową piłki ręcznej w rozszerzonym zakresie. W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland uzyskało rozbudowany pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafi m.in. blisko 130 nowoczesnych samochodów marki Suzuki z napędem hybrydowym.

Suzuki Motor Poland i Superliga Sp. z o.o. w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Obecnie, zawarty do końca czerwca 2022 roku kontrakt, został znacznie rozszerzony. Nowe warunki to m.in. znacznie zwiększona flota samochodów, obejmująca wszechstronne i komfortowe modele SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid, a także szereg innych korzyści dla obu podmiotów.

 

- Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła „Way of Life”. Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce - komentuje współpracę Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

 

P1060102

 

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym min. 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki znajdą się m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

 

– W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA. – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

P1050742

 

 

PRZECZYTAJ JESZCZE:

Superliga

Zapraszamy do TVP Sport i Magazynu

Zapraszamy do oglądania magazynu „7 metr”, poświęconego rozgrywkom piłki ...

Czytaj więcej

Superliga

Promocyjna cena dostępu do meczów Superligi! ...

Każdy kibic, który założy konto i aktywuje pakiet PGNiG Superliga w serwisie ...

Czytaj więcej

Superliga

Wypełnij badanie kibiców PGNiG Superligi

Z każdym sezonem chcemy się rozwijać, poprawiać poziom sportowy, zdobywać nowych ...

Czytaj więcej

Superliga

Znamy nominowanych do Gladiatorów PGNiG Superligi

Sezon PGNiG Superligi 2019/2020 zakończony. Czas przyznać indywidualne nagrody dla ...

Czytaj więcej

SPONSORZY

AKTUALNOŚCI

Klub
Lifestyle
Superliga
 

KLUB

Władze
Hale
Kontakt
Przetwarzanie danych
 

MEDIA

Facebook
Instagram
Twitter
Youtube